7 Kasım 2011 Pazartesi

XpS6 Kullanıcı Yorumları

Aşağıda Yer Alan Xp S6 Kullanıcı Yorumları Sahiplerinin Görüşleridir ve Bilimsel Bir Çalışma Değildir.



HİÇ BİRŞEYDEN TAT ALAMIYORDUM….


  • 2009 ağustos ayında diyabet hastalığı teşhisi ile tedaviye başladım. Ben 75 yaşındayım. Sürekli dilim damağım kuruyordu. Ne yediğim yemekten tat alabiliyordum ne de içtiklerimden. Kullandığım şeker ilaçları sebebiyle olmalı tansiyonumda düzensiz olmaya başlamıştı. Sık, sık doktora tansiyon şikayetlerimden gider olmuştum. Şeker hastalığı ağız kuruluğunun yanında halsizlikte yapmıştı bende. Sürekli uykum geliyordu. Dermanım kalmamıştı.

  • Torunum bir- iki ay önce internetten yaptığı araştırmalarda bularak, bitkisel ürünlerle ilgili bilgi almış. Diyabet hastalığı için yeni bir ürün geliştirdiklerini öğrenmişti ve onu kullanmaya başladım. Şimdi çok rahatım. Ağzımın kuruluğu ve tansiyon gibi şikayetlerim düzene girdi. Kendimi daha iyi hissediyorum. Tek bir dozda bile şekeri düşürebilen bir ürün. Çok çabuk etkisini gördüm. Bu ürünün üretiminde katkısı bulunan herkes den Allah razı olsun.
    Xp S6 Kullanıcı Yorumları
    Xp S6 Kullanıcı Yorumları
  • Öncelikle bu yazıya Adnan AKAR ve ekibine teşekkür ederek başlamak istiyorum. Hem şeker hem de kolesterol hastasıyım. Yıllardır insülin kullanıyorum ve sabah aç karnına bile şekerim 200 seviyesinin üstünde çıkıyordu. İnsülinin yanında değişik şeker ilaçları da kullanıyordum. Şeker bende görme kaybına, halsizliğe sebep olmaktaydı. Yaklaşık 2 ay önce internetten XP S6 isimli şeker ilacı ile alternatif bir yönteme başvurdum. Sadece bir aylık doz kullandım ve bir ayın sonunda doktor bazı değerlerin düştüğünü artık şeker için kullandığım ilaçları bırakabileceğimi söyledi. Bu çok mükemmel bir sonuçtu. Şeker yüzünden oluşan görme kaybım bu ürünü kullanana dek artmaktaydı %45 e kadar düşmüştü görme kaybım. Bu ürün sayesinde ise ilaçları bıraktım ve hissedilir derecede şekerim düştü ayrıca kolesterolüme de katkı sağladı.
  • Her sabah düzenli olarak aç ve tok karnına şekerimi ölçüyorum. Eskiden 200 ün altına düşmeyen şeker seviyem bir aydır 100 civarında seyretmekte. Ürünü kullanmaya devam edeceğim. Herkese tavsiye ediyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder